Politika

Belefájdult a feje, de kénytelenek voltak megtenni

Pestibulvar.hu / Mészáros Lőrinc, az Echo TV tulajdonosa

A tisztán kormányzati propagandát sugárzó Echo TV folyamatosan manipulálja a közvéleményt, és egyik fő csapásiránya, hogy a menekültek, és az úgynevezett “Soros-szervezetek” ellen hangolja a közvéleményt. Nem olyan régen országos felháborodást keltett egy afgán menekült, amikor kiderült, hogy megerőszakolt egy nőt a munkahelyi mosdóban. Később a férfit az osztrák hatóságok elfogták.






 

Az Echo Tv ebben az aljas bűncselekményben is csak a lehetőséget látta, hogy félrevezesse a nézőket, és azt állították, hogy a szexuális erőszakkal meggyanúsított afgán menekült a Helsinki Bizottság segítségével volt Magyarországon. Jó ötletnek tűnt, hogy rásüssék a bélyeget a szervezetre, hogy egy erőszakoló menekülteket segít betelepülni az országba.

Ezzel szemben az igazság az, hogy az afgán férfi

“azért tartózkodhatott Magyarországon, mert a Bevándorlási és Menekültügyi Hivatal oltalmazottként ismerte el egy olyan eljárásban, amelyben jogi segítséget vagy képviseletet a Magyar Helsinki Bizottság egyetlen alkalmazottja vagy megbízottja sem nyújtott neki.”

 

A férfi 2017-ben kapott oltalmazotti státuszt, a Magyar Helsinki Bizottság tevékenységétől teljesen függetlenül, a magyar állam jóvoltából. Mindezt, egy helyreigazító közleményben kellett kijelenteniük, miután ezt már megtette az Origó és a Magyar Hírlap is.

forrás




Segítsd fennmaradásunk!
Csatlakozz hozzánk!




Kattints a hozzászóláshoz

Leave a Reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.



Legnépszerűbb

Az 1848-as szabadságharc idejében a bátor ifjak 12 követelésében az első (így legfontosabb) pont az volt, hogy ne legyen CENZÚRA.

Mi ennek eleget téve oldalunkról kiűzzük a cenzúrát és a híreket teljes formában ferdítés nélkül, annak eredetiségét megőrizve közöljük olvasóink felé.

Csatlakozz hozzánk!

Független hírek © 2018 Themetf

To Top