Belföld

Elkezdődött: a 24.hu tulajdonosát is célba vette a kormánysajtó

Miután a fél országot érthető módon hetek óta lefoglalja, ami az Index körül történik, keveseknek tűnt fel, hogy a kormánypárti sajtóban úgy néz ki, már ki is jelölték a kormány következő médiaellenfelét. A media1.hu vette észre, hogy lejáratókampány indult




 

AZ A VARGA ZOLTÁN MÉDIAVÁLLALKOZÓ ELLEN, AKI AZ INDEX KIESÉSÉVEL PIACVEZETŐNEK SZÁMÍTÓ 24.HU ÉS TÖBB MÁS INTERNETES ÉS NYOMTATOTT MÉDIUMOT MŰKÖDTETŐ CENTRAL MÉDIACSOPORT TULAJDONOSA.

Az első cikkek Vargáról a Magyar Nemzetben jelentek meg, amik azt állították, hogy a vállalkozó úgy vett ki jelentős összegű osztalékot a cége által 2019-ben elért profitból, hogy közben a járvány kitörése miatt átmeneti bércsökkentést rendelt el a cégnél. A hírről később kiderült, hogy hazugság volt, a pénzmozgásra ugyanis sosem került sor. Varga a media1-nek azt nyilatkozta, az osztalékkifizetésre vonatkozó határozatot végül végre sem hajtották, mert meg akarták őrizni a cég likviditását.

A tények persze nem hatották meg a kormánysajtót, nem sokra rá újabb lejáratóanyagot közöltek le a Ripostban. A bulvárlap cikkében adóelkerüléssel vádolta Vargát, és azzal, hogy “trükközéssel” gyűjtötte össze a pénzt a Central megszerzésére. A Ripost a cikkben azt is felrótta Vargának, hogy egy a Libegő közelében található luxusingatlanjában olyan “baloldali politikusokat” és “magukat függetlennek hazudó médiamunkásokat” szokott vendégül látni, akik a lap által csak “Trükkös Zotyóként” emlegetett vállalkozó “kegyeit keresik”. A kormánypárti bulvárlap az állításhoz semmi bizonyítékot nem szolgáltatott, se fotót, de még az állítólagos kegykeresőket sem nevezte meg. Lehoztak viszont egy fotót Varga autójáról, ami a ház udvarán áll, és azt állították, hogy a bejáratnál biztonsági őrök védik az ingatlant.

Jelzi, hogy a kormány tényleg kijelölhette a legújabb médiaellenfelét a 24.hu személyében, hogy az utóbbi hetekben nemcsak a lap tulajdonosát, de az egyik újságírónőjét is támadás alá vették. A HírTV azt állította Kovács Angel Mariannáról, hogy arra használja az otthonát, hogy megsegítse Hadházy Ákosék kitöltetlen konzultációs ívekről szóló kampányát az ívek begyűjtésében. A kormánypárti csatorna többször fel is kereste az újságírónőt a lakásán (nem mellesleg egy kisgyerekes anyukáról van szó), sőt, egyszer még be is csengettek hozzá.

 




 

Aggodalomra adhat okot, hogy a Média1 szerint néhány évvel ezelőtt ugyanígy kezdődött az Index kálváriája is, amikor

AZ AKKORI TULAJDONOS SPÉDER ZOLTÁNT IS HASONLÓ LEJÁRATÓKAMPÁNYOKKAL KEZDTÉK TÁMADNI A KORMÁNYPÁRTI SAJTÓBAN.

A hírek szerint ez is szerepet játszhatott abban, hogy Spéder később eladta a lapot.

Egyelőre nem tudni, mik lehetnek a kormány szándékai, ha vannak egyáltalán, a 24.hu-val, de miután az Index összeomlásával jelenleg ők számítanak piacvezetőnek a magyar online sajtó piacán (az orbánista Origo mellett), sajnos egyáltalán nem tűnik elképzelhetetlennek, hogy ha őket jelölné ki a kormány következő célpontjának a független sajtó felszámolását célzó médiahadjáratában.

 

 

forrás: pestibulvar.hu




Segítsd fennmaradásunk!
Csatlakozz hozzánk!




Kattints a hozzászóláshoz

Leave a Reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.



Legnépszerűbb

Az 1848-as szabadságharc idejében a bátor ifjak 12 követelésében az első (így legfontosabb) pont az volt, hogy ne legyen CENZÚRA.

Mi ennek eleget téve oldalunkról kiűzzük a cenzúrát és a híreket teljes formában ferdítés nélkül, annak eredetiségét megőrizve közöljük olvasóink felé.

Csatlakozz hozzánk!

Független hírek © 2018 Themetf

To Top